Äntligen sovmorgon

Idag tog jag äntligen sovmorgon, steg upp vid 10 och åt frukost och bestämde mig för att gå ut och springa. Dum som jag var satte jag mig framför TV:n och såg att Idolrepriserna skulle börja så jag valde att titta klart på dem innan jag gick ut och sprang. När det väl var dags, började det regna...så klart...men det hindrade inte mig, utan jag tog med mig min kära pulsklocka och Ipod och gick ut. Det blev en runda på 45 minuter i Haga Parken och sprang förbi bla Annelis Baja Maja som hon alltid besökte under våra träningar. Jag gjorde även ett par övningar från grundträningsprogrammet.

Jag kände mig oerhört lätt i kroppen när jag sprang, jag har ju haft 2 dagar ledigt så det vore nästan konstigt annars men det var en skön känsla. Jag hoppas jag kan få känslan att stanna kvar, iaf en vecka till så att jag flyger fram under seriepremiären.

Nu ska jag snart åka med mamma och brorsan till farmor och farfar och äta middag....det gäller ju att fylla på depoerna nu så att man orkar veckan ut.


//Gnurp...med rädsla över att farmor ska göda mig


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0