All by myself

Kirran har dragit till Italien för att se på F1, en dröm som går i uppfyllelse och hon har varit väldigt förväntansfull de sista dagarna. Så nu har jag the crib all by myself, lite märklig känsla faktiskt men det ska nog gå bra. Snart är det ju ändå dags för Kirran att flytta ut så det här blir väl lite av en försmak. Vi satt och pratade om hur länge Kirran bott hos mig igår faktiskt och konstaterade att det snart gått 2.5 månad...tiden går så grymt snabbt, helt sjukt. Grymt skoj har jag iaf haft, Kirran lyckas alltid få mig att skratta så hon är välkommen tillbaka när hon vill...nästan iaf.

En sak har jag iaf konstaterat efter 2.5 månad...det lilla jag inte visste om Kirran innan, vet jag nu! *ler*

//Garpilarpen


Något att tillägga?
Postat av: Junitjej

Vad ska du göra i helgen?

2007-09-07 @ 17:18:02
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0