Vadå pantad?

Nä, jag tänker inte på tomburkar, glasflaskor eller andra aluminiumsaker...nä, idag snackar jag om personer som sitter på andra sidan luren och försöker kommunicera. Ibland undrar jag verkligen hur vissa personer fått sitt jobb...handlar allt om utseende och ingenting om vad man kan prestera och framförallt tänka själv?

I dag har jag nästan blivit mörkrädd för vissa av de svar jag fått på mina frågor. När man har en "inte så intelligent/kunnig " kund (men tydligen grymt snygg enligt säljarna) inser jag hur mycket jag verkligen uppskattar mina "enkla" kunder som tar tag i saker och ting och inte puttar över alla sina problem på mig.

Grrr...skönt att det är dags att gå hem nu...

//Gnurp...inte speciellt pantad...vad jag vet :)


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0