Tufft, nja...inte för oss zessor inte

Dagens träning visste vi på förhand skulle bestå utav fys och jag visste även att gummibanden skulle göra återbesök. Men allt startade när jag bestämde mig för att gå till hallen istället för att ta bilen eller åka med Jempa. Näää, jag struntade i mitt sunda förnuft och valde istället att gå och självklart började det spöregna. Väl framme vid hallen var jag genomblöt och låret var iskalla eftersom mina byxor gick och frida ur.

Träningen då, ja det var full fart från början till slut...

Springbana (ryck + snabbhet) med lite hopp X 10 varv efter det tog vi fram gummibanden och boxningshandskarna. Vi delades upp i två gäng och jag lekte häst med vagn först av allt. Det var tungt som f-n och det kändes i benen efter tisdagens hårda pass, men inte i närheten med tröttheten i somras.
När det var dags för boxningsdelen kunde jag inte hålla mig för skratt, efter några vändor med olika slag skulle vi köra 2 X 45 sek intervall. Jag slog mot Anneli och på något konstigt sätt hamnade vi 2 meter från utgångspunkten när jag var klar. Inte nog med det efter ett tag när jag blev trött slog jag rakt fram istället för diagonalt och Anneli kunde inte sluta skratta.
"-det ser fan ut som när vi var på grönan och du inte kunde träffa grodorna som man skulle slå ner...hahaha"
Som sagt är man trött så är man *ler*

Vi avslutade allt med ännu mer spring...förvånad?
Nu är iaf första veckan av hård fys över och visst har det varit jobbigt men vi zessor klarar det mesta nu för tiden.


Några bilder från kvällen pass...  

image866
Välanvända efter dagens pass

image867
Gummibanden,  även de välanvända efter dagens pass

image868
Anneli och Martina sitter och vilar lite

image869
Resten av gänget pustar ut

image870
Frida in action under en av löpövningarna

image871
Fröken Väsby kämpade på

image872
Sedan var det dags för vila

image873
Boxningfighten är igång

image874
Tosse ger Wester en omgång

//Gnurp...med garanterad träningsvärk i axlarna imorgon

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0