Tidsfördriv

1. Har du sett din bästa vän gråta? Japp
2. Vilka vitaminer tog du när du var liten? inga vad jag vet
3. Det finns ingen fråga tre. meh...
4. Vad åt du senast? min suprisematlåda med kycklingfile och bulgur
5. Har du fått någon komplimang idag? nää
6. Har du varit med i en rättegång? nej,inte vad jag kommer ihåg.
7. Är du polare med grannarna? Nej, inte direkt
8. Vilka språk pratar din mamma? svenska, finska och engelska.
9. Vilka länder har du bott i? Sverige, USA och Thailand
10. Senaste piercingen? har ingen
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? i lördags
12. Gay? nepp.
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? jopp
14. Har du äggat någon? Ne, verkligen inte
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? mmm faktiskt...i USA, roligt som fan..hihi.
16. Suger det här? det får tiden att gå!
17. Har du varit på stranden? ja många gånger
18. Har du haft en stalker? nej, tack och lov
19. Minns du dina/din musiklärares namn? nej, inte det heller
20. Hur bra är din syn? slipper glasögon iaf
21. Har du varit på ett party? Yes!
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? nej, skulle inte tro det
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Skoj, kör på
24. Har du varit utomlands? japp, lite överallt faktiskt.
25. Har du sett din bästa vän naken? Ja, det har jag, lite svårt att undvika när man känt varandra i 15 år
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? har bara varit på två men minns bara det ena, blir väl det då. 
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? det var ett tag sedan jag gick i plugget men näää, inte arga mer överraskade
28. Var är dina syskon just nu? Antagligen på polishögskolan och pluggar
29. Vad var den senaste drömmen som du minns?  den skulle nog Kirran allt vilja höra, kom i natt
30. Vem ringde dig senast? Kirran
31. Vilken tid gick du upp imorse? 07.00
32. Vad har du gjort i helgen? shoppat och lirat plastbandy
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "samling 20.00. Glöm inte pasta och vatten och ladda järnet inför Cooper ;)
34. När var du riktigt sjuk senast? I somras tror jag, dunder förkylning...om det nu räknas
35. Vem är den senaste kändisen du tog på? öhhhh, tror inte jag tagit i någon kändis någon gång
36. Vad finns i din bakficka? nada
37. Har du färglinser? nej, avskyr att pilla i ögonen
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? sov, suprise suprise
39. Vad har du gjort idag? jobbat
40. Vem förutom du, var senaste den som sov i din säng? Kirran tror jag, hon brukade ta powernaps i min säng istället för i resesängen :)
41. Vad är det första du gör på morgonen? trycker på snoozknappen
42. Vad ska du göra efter det här? äta upp lunchen och jobba

Det var det...back to work

//Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Jag har härmat dig med listan =) Den som sov i din säng var nog E också..haha..
Vad drömde du? kramis

2007-10-11 @ 14:14:45
Postat av: Anonym

Det ska vi nog ta en annan gång Kirran, iaf inte här..hahaha...det har med db att göra :)

2007-10-11 @ 16:11:05

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0