T-R-Ä-N-I-N-G-S-V-Ä-R-K, ja du läste rätt

Idag har jag en sådan sjuk träningsvärk i underarmarna, eller innebandymuskeln som jag kallar den. Gårdagens dragkamp gjorde nog sitt och med fel teknik så är det inte så konstigt att mina muskler värker.

Men det var värt varenda litet aj jag sagt idag för gårdagens träning var bland det roligaste vi gjort på länge. Svennar var hitler härskare och det var bara hans regler som gällde och det visade sig mot slutet vara just så...Svennar bestämde resultatet *ler*.

Mitt lag, röda laget var grymma, vi ledde efter 5 grenar med hela 8 poäng före tvåan...sedan hände något mycket märkligt. Vi hamnade på samma poäng efter sista grenen och alla de andra lagen gick om oss...hur fasiken är det möjligt? Ja ja, Öberg fick iaf pris för bästa insats...ja, jag skulle då iaf inte velat haft min fot nära bollen när Öberg gjorde sin kraschlandning framför mål :) Men det blev MÅL och ett viktigt sådant!

Roligaste grenen: Lacross

Märkligaste/läskigaste grenen: Klubbgång uppe i luften

She´s back: Emma gjorde besök i kassen, grym som vanligt!

Skönaste kommentaren: Emma uttryckte "-Gnurp, fy fasiken va skönt att du är i mitt lag...yes!" (hon syftade på att hon skulle slippa få mina skott på sig)

//Garp...ibland är man uppskattad :)

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0