Sjukt mycket...hur fan ska allt gå ihop?

Just nu har jag sjukt mycket att göra på jobbet, jag förstår inte hur jag ska få ihop allting. Har varit hemma vid 19.00 (till saken hör att jag har 10 minuter med buss hem) två dagar i rad denna vecka och fler långa dagar kommer det att bli framöver. Inte nog med att det är en massa kampanjer som ska ut, det känns som om alla vill jävlas med mig och göra allt 10 ggr svårare än vad det egentligen är.

Från denna vecka och framåt kommer jag att ha häcken full och jag har ingen aning om hur jag ska lyckas få ihop allt, jobb, innebandy, fritid (den som typ inte existerar längre)...just det, måste hinna äta och sova också :)

Jag avskyr när det blir som denna vecka...vaknar...jobbar sent...skynda hem för att byta om...träning...duscha...sova. Det blir som en ond cirkel...allt rullar på och tillslut blir allt lidande och jag blir sjuk!

Som tur är lyckades jag deala bort dagens jobb vid Råsunda stadion mot att ta "mega passet" förra helgen under SM istället. (veckans räddning)

Måste överleva denna vecka och samla lite energi i helgen för nästa vecka blir verkligen inte lättare...snarare tvärtom.

//Gnurp...sliten

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0