Shopping, vetekudde, ny kalender och vila

Ligger just nu i soffan med en varm vetekudde över magen, har intagit viloställning. Åkte till Solna centrum efter jobbet och shoppade lite, det blev bland annat...

- en kalender
- 2 st bordskalendrar till mamma
- body butter
- ansiktskräm  

Ikväll har jag ett mål...att komma i säng senast vid 22.00, inte en minut senare för jag behöver verkligen sova. Men innan klockan hinner slå 22 ska jag börja fylla i min nya kalender...wohoooo, I like...hihi, är man planeringsfreak så är man. Tur att jag tog med mig färgpennorna från jobbet :)
Nu kan jag fylla i hemresan från Thailand, alla matcher som ska spelas nästa år, min och Kirrans New York-resa och en hel del andra skojiga saker.

//Gnurp...som trivs i viloställning i soffan


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0