Shopping är den bästa laddningen

Jag som har en förmåga att gå runt och tänka på helgens match flera dagar innan det är dags för nersläpp tycker shopping är det bästa sättet och ladda på. Man glömmer liksom bort matchen och sparar lite tankar till senare.

Idag åkte jag till Stinsen för att kolla runt lite och det blev en del inköp...
 
image842
(Värdelöst foto)
  • 6 st kuddar till min soffa + en brun pläd
  • 3 st par benvärmare i svart och grått
  • 3 par leggings i lite tjockare material inför vintern 
  • stor påse med satsumas...men den här gången kommer jag inte äta flera på en gång :)

   

 
Fick även den här...kanske ska sätta den vid spegeln i badrummet...hahaha

//Gnurp


Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Fasiken vad snyggt det blev, snart kanske det kommer en hatthylla hem till Fröken också =) Skulle häng aupp min idag men det gick inte så bra, ses imorrn! Sara hälsar!

2007-10-07 @ 00:27:25

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0