She is back

Jag trodde inte mina ögon när jag såg Berit tillbaka i kassen under gårdagens träning. Hur orkar hon, jag menar...ok om hon skulle öppna käften så där någon gång ibland men inte ens det kan hon...är det för mkt begärt kanske? :)

Berit är inte längre bara en keeper i Zundaland, hon har blivit ett fenomen, var ska det hela sluta????


Under gårdagen fick vi veta vad som gäller de två närmaste veckorna framöver och jag säger bara tjohooooooo...de så kallade "Grispassen" är tillbaka och lika bra är väl det så att skinkorna blir klara till jul.

Tack och lov fick vi köra rehabträning igår som plåster på såren, för idag börjar H-vetet...det blir väl till att bita ihop och be till gudarna....för vissa blir det en bön till vanliga Zundaguden och för andra spygudarna.


Gårdagens kommentar...Kirran "-Jag har bara 0 %- 50 % - 100% och ge, ingenting däremellan. Jag skulle också vilja kunna pressa mig under de sista varven på cooper tills jag spyr...åhh, vad avis jag är".

Kommentar #2..."-Cooper och biptest är inte gjort för mig, jag tar hellre ett skott i huvudet direkt"

//Gnurp...Berit drives me crazy :)


Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Läckert, det måste ju varit jag som stod för båda kommentarerna! hehe

2007-10-09 @ 15:50:47

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0