Om blickar kunde döda...

Dagens match slutade 2-4 i Bajens favör, inte kanske helt rättvist men de lyckades få in 4 bollar och vi har fortfarande en oförmåga att göra mål. Vi snittar säkert 30 skott/match men kan inte få in den lilla runda saken i mål, den tar i stolpe, ribba you name it...iaf inte in i mål.
Vi hade straff, frilägen och bra skott men bollen ville inte vår väg idag...riktigt frustrerande men förhoppningsvis släpper det.  

Det blev en intressant line up i dagens match. Min femma ställde fint upp och hejade på publiken men när det var dags för tekning slängde vi in Elins femma och om blickar kunde döda hade våra coacher legat nere för räkning för de blickarna som kom från Bajens bås var inte och leka med.

Dagens hopprepslista ser ut enligt följande:

image847
Går till...Yasse, gör sin första match från start denna säsong och jag tycker hon gör det med bravur. Tjejen har växt enorm på bara en säsong! 

image848
Går till...publikantalet...nice att se, hoppas det håller i sig trots vår måltorka.

image849
Går till...tjejdomarna...the girls are back och det är på tiden. De håller bättre klass än alla de herrdomare vi haft hittills så jag hoppas på fler avblåsningar från damerna.

Cred till mig själv...ja, jag sköt mer än tidigare men fortfarande inte i närheten av så mkt som jag borde. Jag hade ett par riktigt bra lägen men valde att passa...blir till och skärpa till sig...ordentligt!

Stör mig...motståndare som springer och byter och medvetet ger en armbåge när de springer förbi...så j-la onödigt!

Kommer ligga i skallen och rulla under natten...tänk om jag bara kunde ha träffat bollen framför mål, då hade det stått 3-3 istället för 2-4....åhhhh så frustrerande.

Ett måste...att glömma matchen och titta framåt.

Dagens ros går till vår materialare Emma som börjar komma upp i "Bennyklass", allt ligger som serverat för oss zessor, grymt tjejen!

//Gnurp...som från och med i morgon spelar med röd klubba

Något att tillägga?
Postat av: Lena

Ett litet ordspråk som jag fått lära mig av min tränare. Efter regn kommer alltid sol. Ja och jo det brukar stämma.
Ni tar de borta sen. Va kul det är att läsa din blogg, läser varje dag.
KRAMAR

2007-10-08 @ 00:05:55

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0