Någonting är fel

Idag har jag varit sjukt trött hela dagen, gäspat ett flertal gånger vilket i vanliga fall inte sker alltför ofta. Dessutom har det varit extremt kallt på kontoret idag vilket gjort att jag tror att jag är på väg att bli sjuk eller så är jag bara helt slut i skallen och behöver sömn, vilket jag inte fick i helgen. Hur som så är min kropp inte 100.


Jag blir verkligen deprimerad av att titta ut genom fönstret...det är kolsvart ute och klockan är strax efter 16, fy fasiken vad jag hatar denna årstid.


Jag hann och lura mig själv idag också...jag hade glömt att ändra tiden på jobbmobilen vilket resulterade i ett litet inre glädjefnatt när jag insåg att klockan redan var 15.00. Men som ni kanske förstår så var klockan bara 14.00 och jag kom snabbt ner på jorden igen :(


Nää nu är det slut på allt negativt som kommer ur min mun...ska försöka ta en powernap a lá Gnurp när jag kommer hem från jobbet och komma lite positivare till träningen i kväll.

//Gnurp


Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Gumman...har tittat lite på min statistik på bloogen och funderar...hur många går in på din egentligen?? Jag har nog inget om man jämför med dig...men bara så jag får nån uppfattning...kramis

2007-10-29 @ 23:39:21

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0