Någon annan än jag som hade svårt att sova?

Jag som aldrig brukar ha problem att sova, speciellt inte efter en kraftmätare som gårdagen var. Men i natt var det fullkommligt omöjligt att sova, jag somnade vid 01.30 och då hade jag rullat ett antal varv i sängen. Det kan ju vara så enkelt att min kropp kände sig utvilad eftersom jag fick rejäla sovmornar både lördag och söndag. ´

Jag som inte brukar kliva upp direkt utan gärna snoozar typ....en timme...(jag vet, helt sjukt, varför inte bara ställa klockan en timme senare och sova utan det där j-la alarmet), hade lite lättare att kliva upp i morse trots ett fåtal timmars sömn. I helgen gjorde jag en förändring som förhoppningsvis kommer få mig att snooza mindre. Förut behövde jag bara sätta mig upp i sängen och sträcka mig en bit för att slå av larmet, nu måste jag kliva ur sängen och gå typ tre steg och förhoppningsvis kommer detta leda till att jag inte hoppar ner i sängen igen. I morse funkade det... nästan iaf...jag snoozade bara 2 ggr :) En klar förbättring, fråga bara Kirran...

//garp

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Det var riktigt duktigt av dig. Jag kunde inte heller somna igår faktiskt...var nog ungefär vid din tid där som jag också lyckades. Takida var sjukt, sjukt bra! Extra energi till veckan. kramis

2007-10-01 @ 23:32:45

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0