Mitt känsloregister denna jobbvecka

  • Arg
  • Frustrerad
  • Ledsen
  • Irriterad
  • Förbannad
  • Sur

you name it...jag har varit ett känslomässigt nervvrak denna vecka...så skönt att arbetsveckan är över.

Om du föreställer dig hur din "helvetesvecka" på jobbet skulle se ut så kanske du kan komma i närheten av min "skitvecka". Jag har haft häcken full och legat efter hela veckan, inte för att jag misskött mina arbetsuppgifter utan för att mina kunder inte kunnat levererat det dem ska i tid. Att folk sedan är sjukt otrevliga gör ju inte saken bättre...nä, den här jobbveckan går verkligen till historien...hur fasiken är det möjligt att känna så många negativa känslor på så kort tid?

//Gnurp  


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0