Mitt i prick kan man lugnt säga

Dagens träning innehöll det mesta...en massa skratt, stoj och kämparglöd...iaf ett försök att lira plastbandy. Vi lirade smålagsspel och det var riktiga vinnarskallar som vägrade förlora på flera håll. Även coacherna gjorde sitt...på planen, jag har då aldrig sett så envisa lirare.

Det bästa...Svennars försök att få laget ur balans under strafftävlingen...han såg ut och va den enda som hade skoj :)

Dagens oj...jag fick på ett kanonskott från ingen vinkel alls...allt jag fick fram var oj!

Dagens "men jag då?"...Fia fick inte vara med i något lag eftersom Mange glömde henne i laguppställningen. Som sagt, det var tur att det var Fia och ingen annan som blev bortglömd :)

Dagens mitt i prick...under spelet flög bollen hit och dit och avslutade i 180 rakt upp i fejan på mig, mitt i prick kan man säga. Blir skoj att gå till jobbet imorrn med en rödprickig yta i nedre delen av pannan, men vad gör man inte för sporten?

Imorrn blir det 30 minuters längre vila, fortsätter vi så här kommer vi börja träna lagom till det är dags att gå och lägga sig...

//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0