Media-träning...Scenskräck och en onaturlig situation

Innan vårt lilla rollspel nu på eftermiddagen hade vi en kort media-träning, mycket intressant faktiskt...nu vet jag hemligheten bakom en bra intervju...hihi.

Efter mediaträningen fick jag uppleva min scenskräck...usch vad jag tycker det är jobbigt att improvisera under press. Att dessutom inte ha en aning om vad man pratar om gör ju inte saken bättre, nä...det blir nog inget Hollywood för mig.
Att hålla föredrag om något som man är insatt i är helt ok men att hamna i en onaturlig situation, gestalta en präst vid namn Susanne Borg och dessutom inte vara religiös på något sätt blev lite för mycket för mig...usch vad jag tycker sånt här är jobbigt. Men lyckas jag hjälpa någon i sitt arbete så fine...

Imorgon ska vi poppa popcorn på jobbet och sätta på radion och lyssna som iglar :)

//Gnurp...no Julia Roberts här inte

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0