Märkligt det där med tröttheten

Igår kände jag mig slagen innan jag ens kom ner till träningen. Jag tog mig en powernap i 1 h 30 minuter direkt efter jobbet och vaknade nästan precis innan Jempa kom och hämtade mig.

Märkligt nog gjorde jag en av mina bästa träningar på mycket länge, fattar inte hur jag lyckas. Jag kanske spelar bättre när jag är trött och inte tänker så mycket utan bara kör med hjälp av det som sitter i ryggmärgen...

Ja ja, jag ska inte klaga...tycker bara att det är märkligt hur jag fungerar ibland.

Gårdagens kommentar från träningen..."-han pratar så vuxet" (Hur gör man då?)

Gårdagens vurpa...Jempa gick i golvet under en träning...hon verkade ha svårt att hålla sig på benen på parketten. Det blev en rolig syn för oss andra...jag tror till och med att Sara satt och skrattade under hjälmen :)

//Gnurp


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0