Mammas mat, fönstertittaren och vila

Sitter hemma hos mamma och pappa och har precis fått i mig lite av mammas mat, alltid lika gott, fast nu verkar hon ha pippi på bönor och linser som jag inte riktigt är gillar. Men är man uppfostrad med att äta allt som ligger på tallriken är det svårt att säga nej :)

Har träffat "fönstertittaren" idag också...ja alltså min bror. Efter att han satte skräck i Kirran när hon bodde hemma hos mig, har han fått ett nytt smeknamn :)

Utöver jobb och träff med familjen har jag bara ett ord för dagen....VILA

ps. Kolla in Fias tävling....hahaha

//Gnurp...nu liggandes på sofflocket


Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Ja fönstertittaren där...har familjen funderat något på loggan....eller inte....

2007-10-04 @ 08:52:59

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0