Jag visste inte att Kirran kunde bli så arg...

Natten mellan fredag och lördag hade jag ytterligare en av mina konstiga drömmar som poppat upp under den senaste tiden. Jag körde en bil med Nisse bredvid mig i framsätet, bak satt Svennar, Kirran och Ylva (fast med Annelis röst). Vi åkte till en grusplan i Sundbyberg och jag parkerade bilen mitt på ett fartgupp, trots att det inte fanns några bilar i närheten. Efter timmar ute på grusplanen begav vi oss tillbaka till bilen och då märker jag att jag har fått 3 st böter (2 X 5.000 kr och en på 9.000 kr). Jag drabbas av panik och börjar skälla på alla andra och förstår inte hur de kunde låta mig parkera så fel. Jag kör sedan som en galning hela vägen hem och under färden får Kirran ett utbrott på mig för att jag blir så sur på alla andra...jag kan säga så mkt som att jag aldrig sett Kirran så arg förrut :)


//Gnurp...glad att det var en dröm

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0