Jag gjorde en "Fia"

Under torsdagsträningen gjorde jag en "Fia", dvs. jag mutade Svennar med godis för att få spela på söndag *ler*...och det verkar som att det fungerade för idag kom laget och visst ska jag få springa runt på plan även på söndag...haha

Är det något jag lärde mig från tisdagsträningen så är det att Svennar är mutbar och det bästa av allt...han skäms inte för det utan påpekar gång på gång att det är möjligt. Jag tror nog att det är jobbigare för oss Zessor, att muta tränaren hör inte till vanligheterna men samtidigt är d som är charmen med det hela.

Årets upplaga av Zunda kör med öppna kort... Zundastyle...vad det nu innebär :)

image890


//Gnurp...kung på att muta 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0