Ibland måste man få jävlas...tydligen...

Klockan 15:41

Mottaget SMS...har hört galet mycket rykten om dig!!


Klockan 15:46

Skickat SMS...Du vet vad de säger om rykten...tro på dem till annat är bevisat ;) haha, nu blev jag sjukt nyfiken!


Klockan 15:47

Jag ringer upp personen....det tutar upptaget


Klockan 15:48

Mottaget SMS...haha kolla längst ner i messet :-)


Vilket jag också gjorde....följande gick att läsa lååååååååångt ner i messet...hi hi lurad! :-) Skicka vidare och se vilka som är så dumma att de inte läser hela messet.


(Leniz vs. Gnurp 1-0)

Småmuttrade lite för mig själv och bestämde mig för att prova och se om det skulle fungera på någon annan. Jag valde att skicka vidare messet till Kirran (sorry gumman!)


Klockan 15:51

Skickat SMS...har hört galet mycket rykten om dig!!


Klockan 15:51 (jag hann inte ens stänga locket till mobilen)

Mottaget SMS...VA?


Klockan 15:53

Kirran ringer upp och skrattar i luren..."- så där kan du ju inte skriva"

Jag förklarar situationen och garvar lite men inser samtidigt att det inte alls blev lika roligt när Kirran ringde upp, även fast vi båda flabba.


Lite skoj var det att få ge igen även fast Kirran inte var den som jävlades först *ler*


image896
Kirran


//Gnurp vs. Kirran 1-0... ha ha (det här lär jag få äta upp)


Något att tillägga?
Postat av: Lena

Hahaha, ditt svar va så bra jämfört med något av de andra jag fick. Min kusin blev riktigt rädd. Hahah Gick också på den och visst i efterhand kanske den är lite kul, när man kan jävlas med andra.

2007-10-25 @ 21:29:14
Postat av: Kirran

Roligt att alla mina 4 testpersoner gick på det! =)

2007-10-26 @ 19:46:14

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0