I need...

Tessans recept på "kladdkakemuffinsarna" för det var bland det godaste jag ätit i muffinsformar någonsin. Tessan har sagt det förr...att hon gör de bästa "kladdkakemuffinsarna" ever men aldrig bevisat något. Men under Bastukvällen i torsdags hade hon med sig beviset...40 st Zupergoda kladdkakemuffinsar.---det slank ner en och annan, men det var jag värd!

Bastukvällen i sin helhet var precis vad jag behövde efter mkt "intressant" jobbvecka. Öberg satsade stort och passade på att färga håret, Fia tog direkt komandot och hjälpte till...hon har ju rutin kan man säga :) 

Vi hann med en del snack både i bastun och i omklädningdrummet, bland annat om frisörskräck....visste inte att det var så vanligt bland zessorna i Zundaland. Jag har hållt tummarna för Öberg under dagen eftersom hon hade lyckats boka in ett besök hos Ida (Zundas egen frisör), resultatet lär vi få se imorrn :)

//Gnurp  

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0