Fullkorn, ordet för kvällen

Under veckan fick jag reda på att en av mina vänner slitet av sig korsbandet i knät och att hennes basketsäsongen är över innan den ens hann att börja. Så jag bestämde mig för att bjuda henne på en uppmuntrande middag. Det blev fullkornspasta och senare även några fullkornschips...ja, fullkorn blev liksom ordet för kvällen.

Efter att ha ätit coh sett på idol började jag hjälpa henne med hennes bloggdesign och det var faktiskt så skoj att jag satt och knåpade i ca 4 timmar, så när klockan var 01.30 var jag så trött att jag såg html-koder i kors. Men jag blev grymt nöjd med resultatet så nu måste jag fixa till min egen design när jag får lite tid över. Gårdagen gav mig en massa kunskap bland alla html-koder...inte riktigt min grej egentligen men jag kan kan iaf hantera det, nu är bara frågan om jag ska vara tråkig och byta stilmall....hmmm, time will tell.


image880
Det lär dröja innan lena får knyta dessa dojjor igen :(

//En nyvaken Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Lena

Det blev ju grymt. Så glad över hjälpen och tack för middagen den blev super =)

2007-10-13 @ 15:39:50

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0