Fredagen i sin helhet

  • Jobb-all day long
  • Hem och packa matchväskan + fixa matlåda till bussen
  • Ladda kameran+ mobilen+ ipoden
  • En tripp till Täby, ska på middag hos Leniz + en suprise som jag är sjukt nöjd med. Jag kanske berättar mer sedan, kan av naturliga skäl inte skriva någonting på bloggen eftersom jag inte vill förstöra suprisen.
  • Hem och sova

Roligare än så blir det inte idag...hihi

//Gnurp...back 2 work


Något att tillägga?
Postat av: Leniz

Nu är jag jätte nyfiken :)

2007-10-26 @ 14:11:38
Postat av: garpilarpen

Det skulle jag också vara ;)

2007-10-26 @ 14:15:29
Postat av: Lenizkleniz

Tack så mycket! Det var klockers =) Gissa vad jag kommer se ikväll ;)

2007-10-26 @ 23:52:04

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0