"Förökning" i Zundaland...eller?

I går blev vi ytterligare en zessa, inte helt otippat men väldigt välkommet. Bara ett litet problem...vi har ju redan en Fia. Va ska vi kalla Fia nu då?
Tyvärr kommer nog Fia få leva med att bli kallad Nea ibland men vi lär oss, för om sanningen ska fram så är de inte så lika, inte nu när vi har hängt med Nea hela försäsongen...men som sagt, vi lär oss...sakta men säkert.


"Twin power" är grymt, det har jag redan fått uppleva en gång när jag spelade i Hässelby/Kälvesta med tvillingarna Hanna och Sara Olsson, då även kallade "piff och puff -kedjan".  Nu kommer Zunda ha sin egen "twin power" och det ska bli skoj att se.


Nu till det här med "förökningen" i Zundaland. Fia tillkommer men Ylva lämnar Zundaland...iaf för ett par veckor så det går jämnt upp liksom. Måste säga att jag allt är lite avis på Ylva som snart drar till the States och Las Vegas, visst det är jobb men ändå...sjukt skoj. Jag antar att det är reslusten som spökar...men snart är det även dags för mig :) Vi centrar planerar det hela bra eller hur Ylva? När ena centern är tillbaka drar nästa... *ler*


//Gnurp...med reslust i kroppen


Något att tillägga?
Postat av: Fia

Jag hoppas det inte är mig du säger "vad ska vi kalla Fia för nu då?" Förjag är äldst och jag kom först :) Det är som det här med sängar på hotellen du vet, vem som väljer först... inte för att det gick så bra i gbg (remember?) Men mitt namn kan ni inte ta ifrån mig.. då blir jag ju utan min identitet sen 4 års ålder.. nej, nu skriver jag ett eget inlägg om det här :) puss

2007-10-02 @ 17:06:24
URL: http://israelsson.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0