Ett steg närmare Thailand eller snarare New York

Har precis kommit hem från en shoppingtur som egentligen inte skulle vara någon shoppingtur men idag var det svårt att hålla pengarna på kontot.

Jag köpte mig en resväska i storleken; lagom. Jag har delat resväska med mina föräldrar ett tag nu men eftersom vi alla reser olika tider nu för tiden kände jag att jag behövde en egen väska. Jag har bestämt mig för att packa lätt till Thailand så väskan kommer nog först till användning lagom till New York. Väskan kommer att vara tom ifrån Sverige och proppfull på tillbakavägen, det kan jag lova!

Min nya resväska...

image926
Valde en röd väska...man vill ju synas eller hur? 

//Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Jag har en exakt likadan fast en grå!!!
Grå är lite trist men jag tror att jag har skrivit Kirran på den! =)

2007-10-28 @ 20:38:25

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0