Ett sätt att sätta sprätt på 512 kr

är att göra som jag gjorde imorse...tog mig en liten promenad till tandläkaren och fick lite Paris Hilton-känsla faktiskt, dvs. på 10 minuter sätta sprätt på 512 kr (även om blondinen säkert sätter sprätt på betydligt mer pengar under samma tid).

Till min stora förvåning hade min tandläkare Mattias gått och blivit en tjej vid namn Rana. Ja, alltså Mattias måste ha slutat vilket är tråkigt för han var bra.
4 bilder och 2 minuters snack sedan var jag 512 kr fattigare, visst fan finns det roligare saker att lägga 512 kr på men samtidigt har man bara ett par tänder som ska hålla ett tag.

För första gången på väldigt länge hade jag inga hål....vohooo! Så nu dröjer det ett tag innan jag får besöka fröken Rana igen och sätta sprätt på ännu mer pengar.

image875

//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0