Det behövdes bara två meningar sedan hade jag fått nog

Träffade en kille idag som började prata om sig själv och efter två meningar hade jag mer eller mindre tappat intresset...varför har folk ett sånt behov av att berätta vad de äger? (eller snarare vad banken äger)

Vår konversation började egentligen eftersom jag konstaterat bristen av parkering inne i stan...

Killen..."-Ja, jag bor ju i Birkastan med egen boende parkering så folk kanske tycker att jag är lat o som tar bilen till jobbet när jag kan gå"

Jag sa ok och funderade samtidigt på var diskussionen skulle sluta

Killen..."-men sedan bor ju min flickvän på Östermalm också" (vad hade det liksom med saken att göra?)

Att killen såg ut som en vuxen brat gör ju inte saken bättre...nä, va less jag blir på sk. "Stureplans"-folk...jag säger som en föreläsare sa till en klasskamrat förra året..."-det finns faktiskt ett liv utanför Stureplan också!"

//Gnurp


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0