Dags att göra av med lite pengar :(

Japp, då damp den ner i brevlådan...en kallelse från tandläkaren. Har länge undrat om det inte snart är dags igen och när man talar (tänker) om trollen så poff.

Jag tillhör den grupp som faktiskt inte tycker det är så farligt att gå till tandläkaren utan jag har förmågan att liggandes i tandläkarstolen somna med käften öppen...ja, jag vet...jag är rätt konstig. Det finns två saker som verkligen stör mig hos tandläkaren och det första är ljuset från lampan. Jag som har ljuskänsliga ögon måste blunda annars är det kört. Det andra är den mängd pengar som jag varje gång måste göra av med....men men vill man ha hela tänder är det bara att slänga fram cashen.

image839
//Gnurp...utan tandläkarskräck

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0