Besök

Kirran ringde precis och jag såg genom fönstret hur hon lyckades få in Bettan i en lucka som var tillängnad den röda porsen...haha, hur perfekt som helst. Va trevligt med lite sällskap innan jag ska iväg och träna, Jempa skulle eventuellt också komma lite tidigare.

Haha, nu e dem här...party a´la Gnurp...or not, klagomuren har börjat, här ska det venteleras :)

//garpilarpen...mätt...har precis tryckt i mig en äggmacka

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Åååh vad tråkigt att jag bara klagar! Ska skärpa mig!! KAn inte du också klaga lite till mig...så det jämnar ut sig =) kramis

2007-10-23 @ 21:44:00
Postat av: gnurp

Kirran- Eftersom du alltid får mig att garva går det liksom jämnt upp. Dessutom är det skönt att höra att någon annan också har en massa bekymmer då och då :)

2007-10-24 @ 10:30:50

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0