8 års tradition fortsatte i fredagskväll

Första året i gymnasiet fick mina klasskamrater och jag en liten idé som resulterade i en tradition som nu pågått i 8 år. Vi träffas en gång/år och slänger i oss 2 liter glass på 3 personer, vilket resulterar i en kort njutning, sockertoppar och kräkvarning. Det har verkligen blivit värre ju äldre man blivit...fy fasiken va illamående jag brukar bli och dessutom har jag ju på senare år blivit lätt laktosallergiker så magen mår ju inte prima direkt :)

Eftersom Emma numera bor i London har jag och Lena fått föra traditionen vidare och igår var det dags igen...åhhh va mkt glass det blev, men vi nöjde oss med varsin skål men trots det mådde jag sisådär om jag ska vara ärlig.

Nu är det minst 365 dagar kvar till nästa gång :)

image878


//Garp

  


Något att tillägga?
Postat av: Alexandra

åh... glass! =) Men 2 liter känns en smula mycket... Hihi!

2007-10-14 @ 18:19:47
URL: http://triquetra.blogg.se
Postat av: Little darling

ser gott ut :)

2007-10-14 @ 18:21:26
URL: http://littledarling.webblogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0