Vardagsmatcher är lite udda

Att spela på en vardag har både sina för- och nackdelar, egentligen handlar det nog mest om en vanesak. Uppladdningen blir lite speciell men desto mer tanke kring vad jag stoppar i mig och när.  

En sak är klar, när Spiders står för motståndet kan jag lira vilken dag i veckan som helst och nattetid om så önskas. Det finns nästan ingen match som jag tycker så mycket om att spela som borta mot Spiders. 

Jag älskar hallen (golvet)
Jag älskar att motståndet iaf försöker lira bandy och inte slå långbollar (kanske tar tillbaka denna rad efter matchen ikväll eftersom jag inte vet om säsongens upplaga av Spiders spelar långbollar)
Jag älskar det faktum att vi har gamla Spidersspelare i laget vilket förhoppningsvis kommer göra att det hettar till rejält.
Jag älskar det faktum att vi med en vinst ikväll ligger 3:a i tabellen, iaf fram till helgen då omgången spelas klart ;)

Dags att skölja ner lite taggtråd med hjälp av vatten...

C ya!
//Gnurp 

Något att tillägga?
Postat av: >Kirran

Härligt gnurp. VI tar dom så jävla hårt idag! Jag sitter själv å tömmer vattenflaskorna jag har här.
ses sen!!!

2007-11-21 @ 14:11:28

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0