Uppladdning inför kvällens fysiska prestation

I kväll är det den enväldige "Härskarens" träningsregler som gäller dvs. vi gör det vi blir tillsagda att göra...nästan iaf :) Men det brukar bli rätt skoj till slut...variation förnöjer i Zundaland...det är veckans lärdom!

Till den enväldige "Härskaren": JUST BRING IT ON!
Mina egna funderingar: hur många zessor blir vi egentligen som kommer låta svettet rinna ner på parketten?

Jag ska precis äta lunch och uppladdningen inför kvällens fysiska prestation bli lax och burgur och någon ihopplockad sås...hoppas det blir smarrigt värre för jag är vrålhungrig!

//Gnurp...som nog inte kommer att vara lika kaxig efter kvällens träning.


Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Jag hälsade faktiskt att jag inte kunde INNAN det var gris-pass-varning =)

2007-11-08 @ 13:52:55
Postat av: garpen

Åhh det vill du att jag ska tro på? hahaha ;)

2007-11-08 @ 13:56:37

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0