Teknik stod på dagens träningsmeny

Idag var det mitt favvomoment på träningen, nämligen teknik. Jag och Ylva tog stora rundan som uppvärmning och det var skönt att få springa av sig ordentligt och bli varm. Väl på planen började teknikövningarna flöda, det var hit & dit, fram & tillbaka, snurr, pass och nertagning...ja, allt mer eller mindre på samma gång :)

Fia och jag hann att prata gamla minnen från "Balrog"-tiden medan vi samlade ihop bollarna och det lär bli fler diskussioner efter helgens hemmafight mot Huddinge IBS :)
 
Vi hann och slipa lite på spelet innan träningen tog slut och under en av pauserna konstaterade jag att Anki blivit lite större och starkare, liksom lite bitigare än i början av säsongen. Efter träningen tog jag upp det med Anki och mkt riktigt...tjejen har tränat på skolgymmet mer än en gång denna termin ;) 
Enligt Martina gör det även betydligt ondare att fightas om en boll med Anki nu än vad det gjorde förut.

Skoj att se att utvecklingen hos många zessor går framåt!

//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0