Spontaniteten fortsätter

Helgen i Göteborg gick som jag nämnt tidigare i spontanitetens tecken och jag har faktiskt fortsatt på den banan hela veckan.

Efter jobbet hämtade jag ut ett paket som ska med på träningen imorgon. Det betyder ny julafton, denna gång i förkylningens tecken och med tanke på lagets förbrukning av toarullar kommer nog dessa väl till hands.

Hur som helst så gick jag förbi greken och bestämde mig för att köpa med mig mat hem (det är ju faktiskt vilodag idag) och passade samtidigt på att bjuda brorsan på middag så vi körde en spontanmiddag...riktigt nice och avkopplande. Jag bad min bror göra en önskelista inför Thailandsresan eftersom stackarn måste stanna hemma och fira jul själv. Det hela slutade med att jag fick med mig en skosula hem som ska packas ner i resväskan... 

Ps. 1) Kirran- Killen i soffan med mikrofonen i handen (under Sveriges matchen) är från Täby och lirar varken fotboll eller innebandy...så vi får fundera vidare!  

2) Kirran- Det finns tydligen 2-veckorsresor för 5000 spänn...kolla upp och häng på!

Nu ska det städas, diskas och tvättas :(

//Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Jäklar..nu måste jag fundera vidare på det. Å snart har jag ju glömt hur han ser ut.
Jasså? så billiga resor?
Weii...frågan är om du orkar med mig i två veckor...haha...tveksamt! Ska kolla upp det...
Idag är jag på jobbet igen!

2007-11-29 @ 08:47:16

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0