Sluta tidigare...promenad...mammas pannkakor...sovmorgon

Efter en rätt intensiv förmiddag på jobbet fick jag sluta tidigare om jag ville...svårt val or NOT...jag drog hem tidigare och det var trevligt att för en gång skull komma hem innan det var kolsvart ute.
 
Jag mötte upp mamma och tog en långpromenad och snackade en massa skit...lika bra att passa på nu innan hon drar till värmen. Vi bestämde oss för att käka en tidig middag tillsammans och av någon konstig anledning blev jag sugen på pannkakor så pannkakor blev det...så många att jag tom kunde frysa in några :)

Senare blir det Idol och en liten gissning...jag är rädd för att Daniel (kaptensbindeln) ryker ikväll efter ett katastrofframträdande med en låt som är så totalt B, men men jag hoppas jag har fel!

Ska bli grymt skönt att få sova ut imorgon...var ett bra tag sedan jag verkligen fick sova ut.

image936


//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0