Readys glutenfria blåbärsmuffins

Jag har aldrig sett roligare muffins, jag trodde muffins skulle svälla och bli pluffsiga men inte Kirrans :) Halva smeten hoppade ur formen och resterande smeten låg kvar på botten och vägrade bli klar.

Vad gick fel?

Vi fick oss iaf ett gott skratt och ska jag vara ärlig så gillade jag glutenfria muffins nästan bättre än vanliga, för de smakade som en blandning av havrekakor, kladdig kola och muffins.

image980
Som sagt, muffinsarna såg lite annorlunda ut :)

image981
Ready fick skrapa bort nästan halva smeten ifrån formen som låg under muffinsformarna.

image982
Kirran kunde knappt tro sina ögon

//Garpen

 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0