Ready stod för matchreferatet

Efter matchen fick jag först ett sms med texten...torsk 7-3, mer info kommer. (Kirran vet att jag brukar vilja ha info så hon var snäll nog att portionera ut informationen i omgångar)

Ett tag senare ringde damen och drog hela matchen...målen, känslan...ja allt. Det roligaste var att laget gjorde 3 mål och Ready fick verkligen tänka efter för att komma på vilka som scorade. Knocken i förra Huddingematchen kanske har gjort sitt :)

Tråkigt att vi inte lyckades vinna men det kommer fler distriktsmästerskap...

//garpilarpen

Något att tillägga?
Postat av: Annike

jag sökte på Classic forrest restaurant o hamnade på din blog, jag tyckte det såg ut som om du bodde i Ban Phe? Vill du berätta lite om hur det var där? Jag såg att ni hyrde bil, är det OK att köra där själv?
Ser fram emot ett svar Annike

2007-11-15 @ 09:32:23

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0