Projekt X

Idag fick jag en genialisk idé...iaf än så länge. Jag har alltid sagt att den dagen jag kommer på någon affärsidé så vet jag exakt vilka personer jag skulle anställa, Kirran är en av dem och min kompis Frasse en annan. Men eftersom min idé mest är ett testprojekt spelar det inte så stor roll just nu. Jag har iaf bestämt att jag och Kirran ska slå våra klocka huvuden ihop och se hur långt vi kan ta vårt projekt. Jag hoppas att det blir kanon och jag gör det mest för att se om det fungerar. Men det kommer att krävas en plan, en utvecklad sådan för att lyckas, vilket jag förutsätter att vi ska.

Låt fantasin flöda...

image967
Vi kanske måste vara lite piggare än på bilden för att detta ska fungera men samtidigt kanske bilden i sig ger inspiration till vårt projekt X...

//Garpilarpen 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0