Pinsamt värre

Jag funderade ett tag på om jag skulle skriva "jag gjorde en Clara" som rubrik, tjejen är nämligen kung på det som jag råkade ut för efter lunchen idag.

Jag har suttit i möte mer eller mindre sedan klockan 11 i förmiddags bortsätt från ett litet lunchbreak. Under lunchen hann jag med att slänga i mig lite mat och sedan drog vi igång igen och jag fick ett sockerfall. Jag kunde inte hålla mina ögon öppna utan ville bara somna. Gång på gång fick jag verkligen kämpa för att hålla mig vaken, det gick så långt att jag satt ner armbågen som stöd i bordet och gömde mitt ansikte för att kunna blunda...helt sjukt men jag kunde verkligen inte stå emot.

Lite pinsamt faktiskt!

Varför jag tänkte skriva att "jag gjorde en Clara" som rubrik har den enkla förklaringen att under Svennars första teorigenomgång ute på Bosön satt fröken Ready med stängda ögon och nickade till lite då och då. Hon tyckte det var skitjobbigt, vi andra fick oss iaf ett gott skratt. (sorry Ready, var bara tvungen)

//Gnurp...back to normal

Något att tillägga?
Postat av: Ready

Shit, nu läser ju Pär det här...och tänk om han inte hade sett det innan =) Men det borde han ju gjort...Ja jäklar vad trött jag var då. Så illa har det faktiskt aldrig varit. thihi!!

2007-11-19 @ 15:29:15

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0