Mycket skoj ifrån Fia idag

Runt klockan 15.00 idag satt jag nästan i halsen...jag läste Fias blogg och fick syn på en "intressant" bild. Först blev jag mest chockad sedan tänkte jag för mig själv att är det någon jag känner som skulle visa inlägget så är det just FIA. Tydligen var det ett internt skämt, en vadslagning och Fia bevisade att hon vågade. Jag är nog mest glad för hennes egen skull att hon plockade bort inlägget för man vet ju aldrig vem som läser ens blogg.


image966
Fia


Under träningen var vi 5 tappra zessor som fick finna oss i att gymma...grymt skönt btw. Fia hade som vanligt musik i öronen och stundtals gav hon ifrån sig några sköna kommentarer för att sedan fortsätta nynna med i musiken.
Efter gymmandet var det dags för lite smålagsspel och även dags för Fia att ge mig en SVIDARE. Precis när jag blivit av med en svidare på ena benet får jag en ny på andra...livet som plastspelare :) Men jag ska nog vara glad att det inte blev en blåklocka som under förra säsongen...


image965
En blåklocka signerad FIA...
//Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0