Min "att göra"-lista ska bli tom

Just nu, klockan 08.40 har jag ca 10 st saker på min "att göra"-lista och mitt mål idag är att få listan att bli tom.  Kanske känns som ett lite väl högt uppsatt mål men det ska nog gå....jag måste ju försöka iaf.
Det värsta av allt är att listan kommer vara lika full imorgon om inte värre :(

Back to work!

//Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Nu äre snart lunch, jag gissar att du har strykigt 3 eller 4 punkter men börjat på flera....eller hur gåre?

2007-11-20 @ 11:40:40
Postat av: gnurp

Ja du Kirran...glömde att jag hade supporten också så jag har bara hunnit med 3 punkter...det blir att lägga på ett kol nu efter lunch!

2007-11-20 @ 12:02:20

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0