Min amaryliss växer sakta men säkert

Igår tog jag mig en titt på min röda Amarylliss som så vackert står och växer. Men att det ska ta en sådan tid för den att växa. Med den här farten kommer jag nog inte att hinna se den blomma ut, utan blomman kommer hinna vissna lagom till att jag kommer hem :(

Jag som för en gång skull har blommor hemma...

 
image977

Hur långt har era Amarylissar växt?

 //Garpen...ingen blomfantast direkt

Något att tillägga?
Postat av: MJ

Hihi, Amaryllis är fin blomma min har växt bra hittills, fick den på nyårsafton. Den är nog 1 dm och 10cm. Lång, vattnas regelbundet stå svalt och torrt och mkt ljus gärna där man får in dagsljuset mest....

2008-01-18 @ 20:35:15

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0