Matchen i matchen

Matchen mot Huddinge IBS är inte bara en match mellan 2 lag, det blir en fight mellan fd Balrogspelare. Jag och Fia mot Jea och Big, förutsatt att alla infinner sig på planen.

Hur det hela slutar lär vi få se på söndag men redan nu kan jag ge er förutsättningarna:

Garpen/Fia:
- Tillhör den yngre generationen
- Fia har U19-rutin
- Betyg (1-5)...skott: 4
                       fysik: 4
                       teknik: 3-4 

Jea/Big:
- Tillhör den äldre generationen
- Båda har mängder av landskamper för Norge och allstar utmärkelser från mästerskap
-Betyg (1-5)...skott: 5
                       fysik: ?
                      teknik: 4 

Går man på gamla meriter kommer jag och Fia åka på torsk men jag tror att det som kommer avgöra fighten är vår (min och Fias) fysik. Viljan att "slå" Jea och Big är enorm och att möta dessa damer är speciellt och väldigt stort. Vem vet, det här kanske blir sista gången man får fightas med damerna.

Tjing för att täcka skott!!!!

Kom igen nu Fia, nu kör vi!!!

//Gnurp 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0