Lunchlåda + min "att göra"-lista + ökad spänning + torsdag=stress

Har precis käkat upp min matlåda, ris och fläskfilé med en massa grönsaker i en röra...grymt gott. Ska alldeles snart börja jobba igen och börja pricka av min "att göra"-lista...den är lång och tycks bli längre och längre för varje dag som går istället för tvärtom, märkligt det där.

Strax efter 14 ska vi plocka fram fika och sätta på radion och spänt lyssna på the boss som ska snacka reklam i radion tillsammans med bland annat en präst...kan bli hur skoj som helst :) 

Idag är det torsdag vilket betyder stress mellan 17-18.10...det gäller att ta sig hem - byta om - ta sig till träningen i tid - och samtidigt få i sig något att äta för att inte vara så grinig under träningen...lika bra att börja ladda batterierna på en gång.

//Gnurp 

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Hej, idag kommer jag att vara med å träna tror jag =)
Å du brukar väl inte vara sur på träningen heller...

2007-11-01 @ 16:21:09

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0