Livsfarligt för en pysseltjej som jag

Idag fick jag "leka# med lamineringsmaskinen på jobbet, rent ut sagt livsfarligt för en pysseltjej som jag. Det poppade upp idé efter idé i mitt huvud och jag designade tom en snygg "lista" för alla telefon- , växel- och faxnummer vid sidan av det jag egentligen hade i uppgift.

Lamineringsmaskinen är min nya favvopryl på kontoret så den lär jag nog plocka fram i smyg...
 
Visst är det märkligt att jag blir glad av så konstiga saker som en lamineringsmaskin?
Andra glädjs åt bilar och nya kläder men inte jag inte...här är det kontorsmaterial som lockar....haha...knasigt värre!

//Garpen  

Något att tillägga?
Postat av: Leniz

Jag vet precis vad du pratar om. Det är sjukt kul att leka med. Har en på golfklubben och den brukar vi alltid göra fina skyltar med. Jag vill ha en hemma, tänk va kul man skulle kunna ha då =)

2007-11-20 @ 18:45:55
URL: http://www.lenizkleniz.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0