Lite jobb så här en söndagkväll

Trots att det är helg har jag redan börjat fundera över veckan som kommer och allt jobb som ligger framför mig. Jag tog faktiskt en timme nu på kvällen åt att jobba. Jag vet...det är egentligen förbjudet...jag måste få ha helg och ledigt när det är helg men jag har insett att jag inte orkar stressa som fan på jobbet bara för att hinna klart med allt så jag tjuvstartade idag. Förhoppningsvis tjänar jag på dagens jobb och stressar lite mindre imorgon och på tisdag som är veckans deadline-dagar. Men känner jag mitt jobb rätt så poppar det säkert upp ytterligare en deadline denna vecka :(

Jag tror att all stress på jobbet får mig att tycka att det är rätt skönt att lyssna på andras problem...jag får liksom komma bort från mitt eget för en stund och samtidigt inser jag att det inte bara är jag som stressar hit och dit.
Dessutom är det bra att innebandyn finns i mitt liv just nu annars tror jag lätt att jag hade suttit kvar på jobbet till sent varje dag.

Fan...skärpning Garpen!!!

Nä, nu är det färdigjobbat för idag och dags att hoppa i säng...

Tjing e ling och sov gott!

//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0