Jag har blivit som Elin

Elin är ju vegetarian om någon missat det, själv älskar jag kött, iaf på grillen under sommaren. När jag fyllde år i somras lagade jag en Tacopaj (Kirrans mammas recept) och gjorde då en vegopaj till Elin. Jag blev lite inspirerad av Elins tacopaj (gjord av sojafärs) och tyckte faktiskt att hennes mat smakade bättre så nu har jag faktiskt köpt på mig en massa sojamat. Inte för att bli vegetarian utan för varationens skull, det smakar ju näst intill likadant så varför inte?
Idag blir det bland annat sojafärs med pasta till lunch...mmm!

Man bli som man umgås...

//Gnurp 

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Du köper sojamat och jag köper glutenfritt.
=) JAg har sååååå tråkigt!
kramis

2007-11-12 @ 13:18:45

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0