Jag fick verkligen bita mig i tungan

Igår innan vi skulle ut och värma upp hade jag och Elin en intressant diskussion. Jag berättade för Elin att jag under dagen varit sååååå nära att ringa eller maila efter info angående vår lilla båtresa men verkligen försökt bita mig i tungan för att klara mig utan informationen.

När det gäller vissa saker behöver jag info för att kunna vara lugn och planera min tid och igår var precis ett sådant läge. När Elin fick höra storyn garvade hon lite och berättade att hon tänkt på mig under dagen och att hon trodde att jag skulle vara hispig orolig över att ingen hade gått ut med info.  (Så rätt men ändå så fel!)

I vanliga fall brukar jag själv ta tag i saken och fixa men den här gången lät jag bli. Det återstår bara en sak att göra: hoppas att alla kommer ombord *ler*

//Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0