Jag är garanterat den största serienörden i Zundaland

Om du tittar på/har följt över 50 serier är du en serienörd.

(x) Gilmore Girls
(x) Grey's Anatomy
(x) Prison Break
(x) Desperate Housewives
(x) OC
(x) One Tree Hill
( ) Off centre
(x) Vänner
( ) Förhäxad
( ) 24
(x ) Simpsons
(x) Scrubs
(x) CSI
( ) CSI Miami
( ) CSI New York
(x) Jordan Rättsläkaren
(x) Joey
(x) Bones (I LIKE!)
(x) Dawson's Creek
( ) Heroes
( ) Hercules
( ) House
( ) Brothers and Sisters
(x) Sex and the City
(x) Navy CIS
(x) Lost
( ) My name is Earl
(x) Ugly Betty
(x) Smallville
( ) Southpark
( ) Stargate Atlantis
( ) The 4400
(x) Two and a half men
(x) Spin City
( ) Cold Case
( ) Criminal Minds
(x) Baywatch
(x) Lilla huset på prärien
( ) Dallas
(x) Shark
( ) Tredje klotet från solen
( ) Law and order
(x) Våra bästa år
(x) Våra värsta år
(x) Ett geni i familjen
(x) Alla älskar Raymond
( ) Ghost Whisperer
( ) 8 simple rules
(x) Svensson Svensson
( ) Lizzie McGuire
(x) Sunset Beach
( ) Magnum
(x) VIP (man måste väl följa den serie man själv deltagit i *ler*)
( ) Stacked
( ) Myggan
( ) Vita huset
(x) Advokaterna
(x) Ally McBeal
( ) Las Vegas
( ) Xena
( ) Entourage
(x) Cityakuten
(x) Will & Grace
(x) Sjunde Himlen
(x) Dharma & Greg
(x) Fresh Prince in Bel Air
(x) Skilda Världar
(x) Nanny
( ) Nikki
(x)Tre Kronor
( ) L-word
(x) Vita lögner
( ) Andra Avenyn
(x) Rederiet
( ) Hem till gården
( ) How I met your mother
( ) That 70's show
( ) Alias
( ) Seinfeld
(x) Glamour
(x) Huset Fullt
( ) Hjälp
( ) Mitt liv som död
( ) The Shield
(x) Close to home
(x) That's so Raven
( ) Buffy the vampire slayer
( ) Eve
( ) Clueless
(x) Tredje Skiftet
( ) Friday Night Lights
(x) Kära Susan
( ) War at Home
( ) Sabrina - tonårshäxan
( ) Fashion House
(x) Fraiser

totalt: 49...yes jag klarade mig ifrån zupernörd stämpeln...men det kanske är illa nog :)

Återigen skyller jag på min tid i USA, det fanns fan inte mkt annat att göra i byhålan än att se på TV *ler*. Vissa av serierna såg jag när jag gick på mellanstadiet och vissa spyr jag av att se, medan typ Grey's Anatomy är en serie som jag börjat följa nu på senaste tiden.
Med tanke på att jag har en puls på 47 när jag tittar på TV är det rätt avkopplande i mina ögon....säkert sjukligt i andras.

//Gnurp...Zundas serienörd

Något att tillägga?
Postat av: Leniz

hahah jag klara mig också på 49. Va hemskt att det är så många, men som sagt många har man inte sett på år och dar....

2007-11-13 @ 16:46:36

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0